Frivillig i Helsingør Håndbold

Vi er glade for det gode forældreengagement vi har i vores klub. Det er en kæmpe gave, og en klub ville ikke kunne fungere, hvis ikke vi havde frivillige og engagerede forældre og spillere, der hjælper til.

HH´s bestyrelse og trænerstab kan nemlig ikke løfte alle de opgaver, der ligger i en drift af en forening, så derfor har vi brug for frivillige hænder. Det gælder alt lige fra kørsel til udekampe, overnatning ved stævner, bage kage til et fælles arrangement, stå vagt i klubcaféen, sidde ved dommerbordet til en hjemmekamp, hjælpe til ved Helsingør Ironman samt engagere sig i Klubteam med planlægning af arrangementer.

Alle disse aktiviteter er med til, at HH kan få den daglige drift til køre rundt, både opgavemæssigt og ikke mindst økonomisk.

Pasning af Helsingør Hallens café

Helsingør Håndbold tager årligt 10 uger med vagter i Helsingør Hallens café. Dette er et indgået samarbejde med FC Helsingør som står for forpagtningen. Ved at hjælpe dem skaber vi mere liv i hallen og får oveni en indtjening der kommer hele Helsingør Håndbold til gode i den samlede økonomi.


Holdene i vores forening tager vagter på skift og ugerne ser således ud. Dette rul er fast, så det ser også sådan ud for sæsonerne fremover, så længe halcaféen består. Vi krydser fingre, for det har allerede skabt noget mere liv i Helsingør Hallens foyer. Det har længe været savnet.


Tanken er at har ens hold træning på hverdage, og har holdet mere end to ugentlige træninger, så er det med i vagtrullet. U17 og U19 er slået sammen i uge 48, da disse hold typisk også varetager andre opgaver i forbindelse med døm selv kampe hjemme samt klubdage.


Nu til fordelingen af uger:


År 2024 

Uge 32 - U13P, 

Uge 37 - U15D

Uge 43 - U15P

Uge 48 - U17D/P og U19D/P


År 2025

Uge 1 - Damesenior

Uge 6 - Herresenior

Uge 11 - U8/U9 D/P

Uge 16 - U11D

Uge 21 - U11P

Uge 26 - U13D